Hladíková svou kariéru začala jako copywriter v ZUNO bank a následně přes tři roky působila v Českém rozhlasu, kde měla jako web editor na starosti správu obsahu pro projekty nejposlouchanější stanice Radiožurnálu. Následně do její agendy spadala péče o user experience webu Rozhlas.cz a mimo jiné jeho propojení s audioportálem mujRozhlas.
Hlavní misí Hladíkové bude v Knihobotu vytvořit, aplikovat a vyhodnocovat novou marketingovou strategii, přičemž mezi první kroky bude patřit sjednocení brandové komunikace a tvorba prvních ucelených kampaní. Rozvíjet však bude také službu jako takovou, a to především s ohledem na zákaznickou zkušenost. Ambicí Knihobotu, coby jednoho z nejviditelnějších hráčů rodícího se cirkulárního retailového trhu, je nastavit nové standardy, díky kterým se vyrovná klasickým obchodníkům a e-shopům.
“Chod Knihobotu je zcela podřízený zákazníkům a marketing je jednou z cest, jak se k nim dostat co nejblíž. Jeho základem bude vždy nejvyšší kvalita služby, což nám umožňuje růst především na doporučeních a loajalitě. Nové aktivity by nám však poprvé měly přinést významný zásah nových cílových skupin,” zmiňuje Kristýna Hladíková, nová šéfka marketingu. “Sama dlouhodobě nakupuji knihy v antikvariátech, takže mám poměrně jasnou představu, co by měl Knihobot jako ideální služba splňovat a jaká komunikace dokáže přilákat nové zákazníky. Díky tomu, že Knihobot je ve své firemní kultuře specifický a rychle uvádí své plány do praxe, očekáváme první výsledky brzy.”
Pro Knihobot bude letošní rok klíčový. Plánuje zásadní růst, otevření nového skladu, ale také zlepšení funkcionalit na svém portálu. V počtu prodaných knih by se chtěl dostat na trojnásobnou hodnotu oproti loňskému roku – tedy zhruba na 300 tisíc titulů. Podle jeho zakladatelů, bratrů Gazdošových a Pavla Pekaře, je dlouhodobým cílem stát se plnohodnotnou alternativou k běžným knihkupectvím a postupně se v objemech prodaných knih z druhé ruky dostat na 10 % množství, které každoročně vyprodukují čeští nakladatelé a vydavatelství.