„Rád jsem přijal novou výzvu, která mi umožní uplatnit mé zkušenosti z designu služeb, marketingu a obchodu. Pobyt na letišti by měl být pro cestující zážitkem, nejen začátkem jejich cesty nebo dovolené. Naším cílem je věnovat se zákaznické zkušenosti, znát potřeby a očekávání našich cestujících a poskytovat jim kvalitní služby. Chceme se zaměřit především na komunikaci s cestujícími, navigaci na letišti a bezproblémový průchod kontrolami a na rozsah a kvalitu našich služeb,“ říká Marek Hornych.
Před příchodem na Letiště Praha působil Marek Hornych v oblasti bankovnictví a finančních služeb. Přichází po dvou letech v Komerční bance, kde měl na starosti design nových produktů a služeb banky. V minulosti působil ve společnosti AirBank nebo ve finanční skupině Wüstenrot, kde byl zodpovědný za řízení obchodu. V oblasti marketingu, inovací a obchodu se pohybuje přes patnáct let.