Marcela Suchánková od srpna zastává pozici výkonné manažerky segmentu Spoření a investice ČSOB. Dosud vedla útvar Orientace na klienta. V nové pozici tak vystřídala Pavla Kratochvíla, který i nadále zůstává v ČSOB a bude se věnovat speciálním projektům v útvaru Řízení pobočkové sítě ČSOB.
Marcela Suchánková (nar. 1971) vystudovala Vysokou školu ekonomickou, fakultu informatiky a statistiky, obor informační management a MBA na US Business School Praha. Před nástupem do ČSOB (1997) pracovala v agentuře Ewing Public Relations. V letech 1997 až 1999 byla zodpovědná za interní komunikaci ČSOB. Od roku 1999 se pohybovala v oblasti retailové klientely, podílela se na tvorbě strategie a vývoje produktů. Vedla několik bankovních projektů, byla u zrodu přímého marketingu a od roku 2010 působila jako manažerka útvaru Orientace na klienta.