Společnost Eta, tradiční česká značka domácích elektrospotřebičů, představila nového marketingového ředitele. Na pozici nastoupil Lukáš Kružberský, který přichází z internetového start-upu ZOOT.cz, kde zodpovídal za marketingové aktivity.
Jeho hlavním úkolem bude zvýraznit postavení značky Eta na českém a slovenském trhu a přinést do marketingových a obchodních aktivit Ety nekonvenční a inovativní přístup.Zaměřit by se měl především na mladší cílovou skupinu a digitální komunikaci.
Kružberský, který v minulosti pracoval i jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky ve Vodafone či jako produktový manažer společnosti T-Mobile Czech Republic, je od roku 2009 už čtvrtým marketingovým ředitelem Ety. Ve funkci nahrazuje Tomáše Fialu, jenž pozici zastával od loňského března.
Lukáš Kružberský absolvoval studia na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické Univerzity Ostrava. Zajímá se o oblasti marketingu, prodeje a internetových obchodních modelů. Ve volném čase se nejraději věnuje své rodině a sportu.