Luboš Kastner (33), dosavadní manažer shopper marketingu Plzeňského Prazdroje, se od 1. května stane ředitelem marketingu a trade marketingu ve společnosti SABMiller Brands Europe, která odpovídá za rozvoj globálního i regionálního portfolia značek SABMiller. Luboš Kastner bude v nové pozici kromě značek Pilsner Urquell či Gambrinus zodpovídat také za marketing značek Peroni Nastro Azzurro, Miller a Grolsch.
S marketingem pivního trhu má Luboš Kastner bohaté zkušenosti. V roce 2009 vybudoval tým channel marketingu, který se specializoval na oblasti trade marketingu a spotřebitelského marketingu. Předtím působil jako mezinárodní marketingový manažer značky Pilsner Urquell a zároveň řídil trade marketing mezinárodních značek skupiny SABMiller v Evropě. V posledním období se v Plzeňském Prazdroji podílel na definování nového směru shopper marketingu.
Luboš Kastner pochází z Plzně, vystudoval VŠE v Praze se specializací na marketing a také mezinárodní obchod na univerzitě Karolinska ve Stockholmu. Má manželku Gabrielu a syna Olivera. Hovoří plynně anglicky a německy. Mezi jeho zájmy patří cestování, hokej, golf a plzeňské pivo.