Jindřich Fremuth přichází do čela firmy z pozice ředitele Komerční divize, kam spadá řízení vztahů s rezidentními, firemními i korporátními zákazníky, stejně tak jako vývoj produktů O2 a marketing.
Pod jeho vedením komerční divize tvořila 90 procent veškerých výnosů O2 Czech Republic, a to v segmentech fixních i mobilních služeb, televize, korporátních služeb i nedávno představených finančních služeb a v prodeji hardwaru.
Jindřich Fremuth působí v O2 od roku 2009, nově vzniklou Komerční divizi spojující obchod a marketing napříč celou skupinou O2 vedl od počátku roku 2017. Před nástupem do O2 působil jako konzultant v poradenské firmě McKinsey & Company, kde se zaměřoval na oblast technologií a telekomunikací.
Největším koníčkem Jindřicha jsou moderní technologie. Ve volném čase se věnuje sportu. Je ženatý a má syna.
Tomáš Budník, který stál v čele O2 od převzetí novým majoritním akcionářem, skupinou PPF, provedl firmu v Česku restrukturalizací a naprosto ojedinělou strukturální separací, během níž se podařilo od sebe oddělit infrastrukturní část firmy od obchodní, čímž vznikla společnost CETIN. Díky tomu bylo možné významně zjednodušit fungování firmy, což se podstatnou měrou podílelo na obratu ve vývoji hospodaření O2 - po letech poklesu klíčových finančních ukazatelů se tak společnost vrátila k růstu.