Jen za poslední rok se tým spoluzakladatelů Jiřího Macha a Michala Pešky rozšířil z 28 lidí na téměř 50. Jaroslav Havrda je nejvýraznější z nových posil společnosti, která se od roku 2016 specializuje na digitalizaci obchodu, marketingu i zákaznického servisu firem, a to hlavně skrze implementaci Salesforce, celosvětově nejrozšířenější cloudové CRM platformy.
Na pozici Enterprise Sales Director bude mít Havrda na starost především velké korporátní zakázky se zaměřením na finanční a telekomunikační trh. „Rozšiřování platformy Salesforce na tyto trhy pomáhá i narůstající adopce cloudu v korporátním sektoru. Současná mimořádná situace navíc jen potvrzuje, že největší hráče na obou trzích budou nutně čekat velké transformační projekty,“ vysvětluje Jiří Mach, CEO Enehano Solutions.
S nimi má Enehano zkušenosti hlavně z finančního sektoru, s pomocí Havrdy chce své služby nyní rozšířit i na další trhy, zejména na ten telekomunikační. Právě na něm se Havrda pohybuje takřka celý profesní život. První zkušenosti sbíral ve firmě Logica, dnešním CGI, na začátku milénia. Celkem 25 let pak strávil na různých pozicích v korporátním prostředí, z toho hned 15 v IBM, kde se specializoval právě na telefonní operátory. Přechod do menší mladé firmy proto byl pro něj velkou změnou.
„Vedle unikátního týmového ducha pro mě byla důležitá i velikost Enehana. Už to není malý startup, ale ani velká firma, takže máte jistotu kontinuity, všichni se ale stále znají osobně. Oproti korporátu tu prostě člověk není jen nákladovým číslem v tabulce,“ popisuje Havrda, který má 3 děti a ve volném čase rád běhá, hraje golf a věnuje se triatlonu.
Enehano kromě rozšiřování týmu navyšuje i počet partnerů, kterým pomáhá s digitalizací či automatizací. Vedle velkých implementací pro ČSOB pojišťovnu a německý T-Systems Germany začalo v loňském roce spolupracovat například se Zonky, Českomoravskou stavební spořitelnou, sítí Bageterie Boulevard nebo startupy Kiwi.com a Carvago.
„Už od vzniku firmy je naší ambicí vybudovat českého partnera Salesforce, který bude úspěšně konkurovat velkým integrátorům typu Accenture nebo Deloitte, a to nejen v ČR ale i v Evropě,“ říká Jiří Mach. Správný směr potvrzuje mimo jiné nedávné ocenění Salesforce Rising Star FY19, které Enehano získalo za loňský rok, a také prestižní status Salesforce Gold Partner.