Jan Stanko

Jan Stanko, nový marketingový ředitel společnosti T-Mobile

V čele marketingové komunikace T-Mobile stanul od 1. dubna 2013 Jan Stanko (1976), který doposud pracoval jako senior specialista marketingové komunikace T-Mobile. Jan Stanko je absolventem Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a Czech Institute of Advertising and Marketing Communication. Do oddělení marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastoupil ihned po studiu v roce 2000 a firmě zůstal celých 13 let věrný. 

Během magentové kariéry posbíral Jan Stanko zkušenosti z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace – od tvorby brožur po rozsáhlé reklamní kampaně. Stál u zrodu řady úspěšných a populárních kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, populární Fitko s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem (nezapomenutelné „ta-ble-ty“) či naposledy vánoční Skokani se Zadarem Volaničem. 

Jan Stanko je ženatý, má dvě holčičky (3,5 a 6 let) a rodina je jeho největším koníčkem. Pokud mu přece jen vybude nějaký volný čas, rád cestuje (jeho nejoblíbenější destinací je Řecko) a hraje (velmi elegantním stylem) tenis. Miluje moderní technologie a vědecko-fantastickou literaturu, najmě pak Arthura C. Clarka.

Zdroj: T-Mobile Czech Republic, www.t-press.cz