Ján Šaulič působil 25 let v FMCG segmentu, přičemž většina jeho profesního života byla úzce spojená se společností Red Bull, kde posledních 8 let působil na pozici General Manager Czech Republic & Slovakia. Své bohaté zkušenosti předtím získával v této společnosti na pozici Commercial Director for Czech Republic & Slovakia a Brand manager.
„Ještě nedávno jsem vnímal Pilulku hlavně jako online lékárnu. Dnes už vím, že Pilulka je mnohem víc. Poznal jsem ji jako inovativní společnost, která má snahu ulehčit péči o zdraví a podpořit zdravý životní styl. Právě tuto myšlenku chci předat co nejvíce zákazníkům. Zároveň chci spolu s týmem, jehož výsledky vnímám s velkým respektem, pokračovat v neustálém zlepšování zákaznické zkušenosti tak, aby se Pilulka stala první volbou a platformou při řešení všech potřeb v oblasti zdraví,“ říká Ján Šaulič, Country Manager Pilulka.sk.
„Pilulka.sk je největší online zásilková lékárna na Slovensku a svou pozici chceme dále upevňovat. Doposud byly všechny země, ve kterých Pilulka působí, řízeny centrálně z ČR. Rozšířením nejužšího vedení na Slovensku o Jána Šauliče dochází také ke změně této dosavadní struktury řízení Pilulky. Tato změna reflektuje také další připravované rozšiřování Pilulky do dalších regionů Evropy. Mimo řízené pobočky na Slovensku počítáme s Jánem také do strategického řízení celé skupiny. Za Jánem stojí nezpochybnitelné úspěchy, ale mimo ně velmi oceňuji jeho integritu, lidskost a akcent na firemní kulturu “ dodává Martin Kasa, spoluzakladatel a člen představenstva Pilulky.
Pilulka zaměstnává na Slovensku přes 100 lidí. Marta Herzánová a Ľuboš Baran, kteří společnost na Slovensky vedli, zůstávají ve vedení společnosti na pozici finanční ředitelky, resp. provozního ředitele. Pilulka má na Slovensku velké růstové ambice a posílení vedení je nutným krokem k jejich naplnění.
Pilulka již roky není “jen lékárna” - neustále zlepšuje komfort života lidí zejména v oblasti péče o zdraví a nadále investuje do digitalizace a inovativních projektů. V letošním roce Pilulka plánuje vstoupit aktivně do Maďarska, Rakouska a následně do Německa. Mimo transakčního businessu se Pilulka angažuje se svým projektem Plus Care i v oblasti prevence péče o zdraví. Ambicí skupiny je pak stát se dominantním hráčem ve střední Evropě elektronického zdravotnictví a nahradit klesající offline lékárenský trh.