Novým marketingovým ředitelem multitechnologické výrobní společnosti 3M Česko se stal Jan Kočárek.
Za 16 let svého působení ve společnosti 3M Česko prošel nejprve různými obchodními pozicemi v rámci divize Komerční grafiky. Od roku 2004 zastával vedoucí pozici Sales and Marketing Manager skupiny 3M Health Care (Zdravotnictví). Poté řídil z pozice Country Business Leadera jak skupinu Health Care, tak skupinu Consumer & Office (výrobky pro kancelář a domácnost). Tu bude řídit i nadále. V rámci svého nového zařazení v pozici Marketing Excellence Leadera bude odpovědný za marketingové řízení a plánování a rozvoj kompetencí marketingové komunity společnosti 3M Česko.
Jan Kočárek je absolventem ČVUT v oboru Technika životního prostředí. Je ženatý a má tři děti. Hovoří plynně anglicky a svůj volný čas tráví především s rodinou. Mezi jeho další zájmy patří středověká historie českého území a architektura.