Po odchodu Oldřicha Bajera v polovině loňského roku byla MALL Group řízena čtveřicí manažerů, kteří společnost provedli turbulentním covidovým obdobím. MALL za tu dobu vybudoval největší marketplace na českém internetu, díky kterému došlo k obrovskému rozšíření sortimentu na téměř 1,5 milionu položek v nabídce. Úspěšně se také zaměřil na posílení výdejních míst a rozšíření způsobu dopravy. MALL Group během posledního roku rovněž výrazně posílila pozici na slovinském a chorvatském trhu a dokončuje plánovaný posun k profitabilitě, který by měl potvrdit ziskový Q4 2020.
Jan Hanuš patří mezi zkušené vrcholové manažery. Kromě působení v Telenoru Hungary Hanuš v minulosti pracoval jako CEO společnosti Emco nebo Kostelecké uzeniny. Podílel se též na vedení potravinářských firem Douwe Egberts, Vitana a Yoplait.
Ke svému nástupu do čela MALL Group Jan Hanuš říká: „Přicházím do společnosti, která se může právem pyšnit unikátní zákaznickou službou, která je podpořená technologickou a logistickou infrastrukturou na špičkové úrovni. Výsledky této strategie jsou vidět již na současných výsledcích celé skupiny, kdy meziročně rosteme o 30 procent. Mým cílem je další posílení pozice MALLu na všech regionálních trzích a jeho další růst. Hodně si slibuji od dalšího rozvoje marketplacu a programu MALL Partner.“
Předseda představenstva Jakub Havrlant k jmenování Jana Hanuše uvedl: „Honzův příchod představuje další posílení managementu skupiny. Jde o manažera s bohatými mezinárodními zkušenostmi v oblasti retailu a technologií a věřím, že nám pomůže naplnit naši strategii zaměřenou na silný růst a zároveň udržitelnou profitabilitu se silnou účastí na devíti evropských trzích.“