Novým ředitelem marketingového útvaru skupiny AXA se k 1. lednu 2010 stal Jan Grosman. Na této pozici bude přímo podřízený generálnímu řediteli. S příchodem nového ředitele došlo ke sloučení marketingového úseku a úseku rozvoje produktů. Do nového působiště přichází Jan Grosman s bohatými zkušenostmi s vedením marketingových aktivit ve finančních společnostech.
Své pracovní zkušenosti získal nejprve v GE Money Bank, kde pracoval více než pět let. Začínal jako manažer vývoje produktů a následně vedl útvar strategického marketingu. Další tři roky působil v ING Česká republika na pozici vedoucího marketingu a rozvoje. Zde řídil tým, který například zavedl úspěšný produkt ING Konto.
V minulém roce dokončil projekt optimalizace zákaznického servisu pro významného klienta působícího ve finanční oblasti v Moskvě, kde působil jako konzultant společnosti Deloitte.
AXA, www.axa.cz