Honza se celý život pohybuje v oblasti marketingu. Přes 8 let působil ve společnosti Google na různých vedoucích pozicích. Mimo jiné vedl oddělení consumer marketingu v Kanadě a zodpovídal za uvedení Google Hardware na tamní trh. Od roku 2019 pak převzal pozici regional marketing manažera pro střední a východní Evropu (CEE), a věnoval se produktům jako Google Pay či Android. Z Google pak Gemrich přestoupil na pozici commercial directora ve společnosti Avast (nyní GEN Digital). Do foodora přichází z pozice šéfa marketingu gamingové platformy GAMEE.
“Horkou fázi rebrandingové kampaně máme za sebou, teď nás ale čeká úplně nová a možná i větší výzva – vytvořit z foodora lovebrand,” říká Adam Kolesa, CEO foodora. “Honza má dlouholeté zkušenosti s vedením marketingu pro české i světové digitální špičky. Jsem rád, že máme v týmu takového profesionála a věřím, že je naše komunikace v dobrých rukou,” dodává.
V roli chief marketing officera (CMO) se chce Gemrich zaměřit především na celkový růst počtu uživatelů platformy a na budování pozitivního vnímání nové značky. “Dáme jídlo se za roky na trhu stalo českým symbolem a lovebrandem. Našim cílem teď bude nové značce foodora vybudovat ještě lepší pozici na trhu, udržet vysoké povědomí mezi Čechy a přivést k nám nové zákazníky,” říká CMO foodora, Jan Gemrich.