Hobíková přichází z e-commerce skupiny Mall Group, kde tři a půl roku působila jako PR manažerka a tisková mluvčí. Zodpovědná byla za rozvoj externí komunikace a mediálních vztahů skupiny v šesti zemích včetně komunikace prodeje skupiny polskému Allegru. Před působením v Mall měla na starosti vztahy s veřejností u mobilního operátora T-Mobile. V letech 2012-2018 vedla externí komunikaci Globus ČR, kde byla zodpovědná také za CSR aktivity společnosti.
V Sazce povede Hobíková tým externí komunikace. Zodpovídat tak bude za tvorbu a realizaci strategie externí komunikace, budování vztahů s médii i oblast produktového PR nebo krizové komunikace. Jejím úkolem bude také zvyšovat povědomí o širokém portfoliu Sazky, kam spadají nejen loterie a kurzové sázení, ale i online zábava, virtuální mobilní operátor nebo doplňkové služby na více než 7 800 prodejních místech v Česku. Komunikační podporu bude poskytovat také rozsáhlým sponzoringovým a CSR aktivitám Sazky v oblasti sportu a esportu nebo aktivitám společnosti v oblasti zodpovědného hraní.
„Sazku vnímám nejen jako tuzemskou sázkovou jedničku s dlouhou tradicí, ale také firmu, která skvěle vnímá společenské trendy a potřeby svých zákazníků a dobře si uvědomuje závazky, které vůči nim má. Jsem ráda, že se budu moci podílet na komunikaci celé řady inovací a unikátních řešení, kterými Sazka ovlivňuje budoucnost zábavy,“ doplňuje Pavla Hobíková, manažerka externí komunikace ve společnosti Sazka.
Díky svým zkušenostem v oblasti CSR bude Hobíková vytvářet také komunikační podporu společnosti v oblasti udržitelnosti a společenské zodpovědnosti. Sazka dlouhodobě podporuje český sport od olympioniků přes talentované mladé sportovce až po sportování rodin a amatérů. Stále vyšší důraz klade také na zodpovědné hraní, které Sazka v rámci své dlouhodobé strategie dokonce posouvá za hranice povinné legislativy.
Hobíková bude součástí divize vnějších vztahů a udržitelnosti, kterou od loňského roku vede Petr Jonák. Ve své pozici bude úzce spolupracovat nejen se všemi ostatními divizemi Sazky, ale také s mateřskou skupinou Allwyn.
„Sazka nenabízí pouze hravé a inovativní portfolio produktů, ale ovlivňuje také životní styl mnoha lidí v Česku, kterým přináší radost a potěšení. Zároveň s tím se stále více zaměřujeme na odpovědné hraní. Dlouhodobě podporujeme také sport – od toho olympijského přes podporu mladých talentů až po amatérské sportování. Jsem rád, že nám s komunikací těchto témat pomůže právě Pavla, která má mnohaleté zkušenosti jak s technologickými firmami a digitálním prostředím, tak i oblastí retailu,“ dodává Petr Jonák, ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti ve společnosti Sazka.