Ředitelkou marketingu společnosti Logica pro střední a východní Evropu se stala Eva Vavrušková. Jejím cílem je posílit interní i externí komunikaci a podporu brandu Logica v regionu CEE (Central & Eastern Europe). Eva Vavrušková přichází na novou pozici s bohatými zkušenostmi z oblasti informačních technologií, marketingu i řízení.
Kariéru zahájila ve společnosti Škoda, profesní zkušenosti sbírala i během svého působení v IT firmách CCA Group (1990 – 1994), FCC Folprecht Plzeň (1998–1999) a Aimtec Outsourcing (2007–2009).
Ve společnosti Logica působí s krátkou přestávkou již od roku 1999. Nejprve zastávala pozici Delivery managera, později byla jmenována HR ředitelkou s působností ve střední a východní Evropě (CEE) a roku 2005 se ujala postu marketingové ředitelky pro region CEE. V roce 2009 se po dvouleté pauze do společnosti Logica vrátila a nyní nastupuje na pozici marketingové ředitelky Logica CEE, kam kromě České republiky patří také Slovensko, Maďarsko a Polsko. Vedle tvorby a řízení marketingové strategie se zaměřuje i na Public Relations, interní komunikaci a propagaci značky Logica.