„Ve firemním vzdělávání se stále nejvíc řeší základní kompetence, například manažerské dovednosti, komunikace a asertivita či řízení změn. Co se ale mění, jsou způsoby vzdělávání. Nastupují mikrovidea, virtuální realita, skupinové kurzy následované individuálním koučinkem, větší zapojení interaktivity a zážitků. Na druhé straně se objevují i témata nová, která pomáhají pracovníkům zvládat výzvy komplexnejšího a rychle se měnícího prostředí – například tzv. mindfullness. To vše chceme našim klientům přinášet,“ řekla o svých plánech spojených s rozvojem firmy Voleková.
Denisa Voleková vystudovala finanční a strategický management na Univerzitě Komenského v Bratislavě. Má sedmiletého syna Zacharyho, pro kterého ráda připravuje dobrodružné výlety, například i do slovinských kaňonů. S přáteli pak podnikla výpravu na Severní pól. Mezi její polopracovní koníčky patří například i takzvaný firewalking, tedy chůze po žhavém uhlí spojená se sebepoznáváním.
„Naše aktivity kontinuálně zvětšujeme a je potřeba, abychom měli naše fungování dobře nastavené i procesně. Akcionáři chtěli mít v týmu někoho, kdo má s těmito věcmi zkušenosti, proto jsme rádi, že jsme se domluvili právě s Denisou. Má za sebou velmi kvalitní manažerskou kariéru včetně sektoru mezinárodního poradenství, ale i energetiky. Zároveň se věnuje také vzdělávání a sama je výbornou lektorkou,“ komentoval důvody pro výběr Volekové Vladimír Schmalz, který vede celou Edua Group.