Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen, člena přední středoevropské pivovarnické skupiny StarBev, se stal Dimo Dimov, který doposud působil na stejné pozici v sesterské společnosti Kamenitza AD v Bulharsku.
Pozici marketingového ředitele ve společnosti Kamenitza AD v Bulharsku, která stejně jako Staropramen patří do pivovarské skupiny StarBev, zastával Dimov od srpna 2010. Do společnosti nastoupil v roce 2006 jako brand manažer, v roce 2008 byl povýšen na pozici brand manažer pro národní značky.
Před svým nástupem do společnosti Kamenitza AD zastával pozici regionálního manažera prodeje pro Střední východ v kosmetické společnosti Aroma AD. Rovněž pracoval ve farmaceutické společnosti Balkanpharma.
Dimo Dimov vystudoval obor mezinárodní hospodářské vztahy na univerzitě Národní a světové ekonomiky v Sofii a následně získal profesionální postgraduální diplom v oboru marketing na Chartered Institute of Marketing, jehož je v současné době členem. Ve své nové roli bude Dimov přímo podřízeným Zbyňka Kováře, generálního ředitele společnosti Pivovary Staropramen a.s.