„Jsem rád, že se mohu připojit k úspěšnému týmu společnosti Albert, která v posledních letech klade velký důraz na nabídku čerstvých a zdravých produktů pro zákazníky. Na své nové pozici využiji zkušenosti z předchozího působení ve Slevomatu, jedné z nejúspěšnějších českých e-commerce firem s obrovskou bází zákazníků,“ říká David Matoušek. „V Albertu se připojím do týmu 17 tisíc lidí a budu se moci podílet a spoluvytvářet činnosti Alberta v oblasti digitálních strategií a komunikace. Albert je inovativní společností a digitální oblast přináší pro maloobchod řadu nových příležitostí, jak lépe a cíleněji komunikovat se zákazníky,“ dodává.
David Matoušek přichází do Alberta se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil tři roky jako Marketing Director a společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. David vystudoval MBA se zaměřením na mezinárodní obchod na National Sun Yat-sen University na Tchaj-wanu. V prvních letech své kariéry sbíral zkušenosti ve firmách Google a LMC. Mezi dosavadní největší kariérní úspěchy řadí vybudování Slevomatu jako zážitkové značky a rozvoj jeho digitálních kanálů a dále také vybudování silné pozice na trhu pro Criteo.
Ve volném čase se David rád věnuje mentoringu a pedagogické činnosti. Mezi jeho záliby patří cestování i sport – je vášnivým běžcem a v poslední době ho baví překážkové OCR závody, jako je například Spartan Race. Kromě zdravého životního stylu ho k práci v Albertu dobře kvalifikuje také záliba ve zdravém jídle. Jelikož žil několik let v Asii, má rád zdravou východní kuchyni postavenou na variacích chutí koření a čerstvých surovinách.