David Duroň

David Duroň, nový ředitel marketingu pro segment domácností společnosti Telefónica Czech Republic

Ředitelem marketingu pro segment domácností ve společnosti Telefónica Czech Republic se stal David Duroň. V této funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro zákazníky z řad domácností.

David Duroň má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v České republice i v zahraničí. Posledních 6 let pracoval ve společnosti Vodafone, naposledy v roli marketingového ředitele pro segment firemních zákazníků. Do Vodafonu přišel z pozice generálního ředitele společností Altas.cz a Atlas.sk. V letech 2003 - 2004 vedl oddělení marketingu ve společnosti Český Telecom, kde byl zodpovědný za spuštění služeb jako Internet Express, portál Starzone.cz či nové struktury hlasových tarifů. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde nyní také přednáší předmět Strategický marketing.

Zdroj: Telefónica Czech Republic, a.s., www.telefonica.cz