Ve svojí předcházející funkci byl Francisc Kiss globálním ředitelem pro kategorie a prodejní kanály ve společnosti Danone Amsterdam, kde byl zodpovědný za rozvoj kategorií a řízení strategie prodejních kanálů divize speciální výživy (Global Category & Sales Channels Director). Od února 2022 koordinoval i strategické plánování divize speciální výživy ve střední a východní Evropě (Slovensko, Česká republika, Maďarsko a Rumunsko).
Francisc v minulosti působil ve společnostech Kraft Foods, GSK Healthcare a v roce 2009 nastoupil do společnosti Danone, kde pracoval na různých pozicích v oblasti prodeje, marketingu a obchodního řízení na lokální i globální úrovni.
Cílem společnosti Danone je vyvíjet výživová řešení ve formě produktů založených na výzkumu, které pozitivně ovlivňují život a zdraví spotřebitelů. Portfolio produktů společnosti Danone v současnosti zahrnuje známé produktové řady mléčných a rostlinných výrobků jako Activia, Actimel, Danette, Fantasia či ALPRO a nyní i produkty dětské výživy Nutrilon a Hami a přípravky klinické výživy Nutridrink, Forticare, Cubitan, Nutrison, Neocate a další.