„Mým hlavním cílem je vytvořit pružné a strategicky orientované HR prostředí, které podpoří růst společnosti a zároveň bude reflektovat potřeby našich zaměstnanců i dynamiku trhu. Prioritně se zaměřím na zefektivnění řízení výkonu, rozvoj zaměstnanců a strategický nábor,“ říká Špitálská.
Zároveň zdůrazňuje význam firemní kultury založené na otevřené komunikaci, spolupráci a důvěře: „Věřím, že s využitím vhodných nástrojů a přístupů můžeme ještě posílit prostředí, kde se zaměstnanci budou cítit oceňovaní, podporovaní a motivovaní k plnému využití svého profesního i osobnostního potenciálu,“ doplňuje.
Barbora Špitálská, která do agentury Invia přichází po dlouholeté praxi v HR na vedoucích pozicích, přináší bohaté zkušenosti z různých odvětví, zejména farmacie. „Oblast cestovního ruchu mě oslovila svou dynamikou a neustálým vývojem v reakci na trh a měnící se potřeby zákazníků. Právě tato schopnost rychle se přizpůsobit a inovovat je pro mě inspirativní,“ dodává.
Cestovní agentura Invia i nadále posiluje svou pozici lídra na trhu a usiluje o neustálý rozvoj nejen v oblasti nabídky služeb, ale také ve vztahu k zaměstnancům, kteří jsou pro její úspěch klíčoví.