V oblasti online marketingu se Kateřina pohybuje od roku 2006 a disponuje bohatými zkušenostmi napříč různými odvětvími (FMCG, farmacie, finance a pojištění, nemovitosti) i různými trhy Evropy. V roce 2018 zahájila své působení ve společnosti Walmark, kde vytvářela digitální část marketingových strategií pro jednotlivé značky doplňků stravy. Po akvizici Walmarku skupinou STADA v roce 2020 přešla na pozici International Digital Marketing Manager, v níž byla zodpovědná za tvorbu, analýzu a vyhodnocování globálních digitálních marketingových strategií a kampaní. Do konce loňského roku se zaměřovala především na budování digitální stopy společnosti STADA.
Hlavním projektem, který má nyní Kateřina Janoušková na starosti, je zavedení pokročilých technologií a postupů, které mají za cíl výrazně přispět k rozvoji omnichannel komunikace. Tento krok umožní firmě lépe reagovat na potřeby a preference zákazníků prostřednictvím konzistentní a efektivní interakce napříč všemi dostupnými kanály. Dále bude zodpovědná za fungování vlastní B2C e-commerce platformy, tedy e-shopu společnosti STADA Česká republika – Klub zdraví Wavita. Třetím neméně důležitým projektem oddělení Digital Commerce bude digitální marketing a zvyšování kompetencí společnosti v této oblasti.
„Velmi se těším na nové výzvy a zkušenosti, které s sebou změna pozice přináší. Propojení online marketingu s e-commerce dává velký smysl a věřím, že i v souladu s hodnotami naší firemní kultury #OneStada povede k vytváření přidané hodnoty a bude přispívat k úspěšné realizaci obchodních cílů,“ říká Kateřina Janoušková, Head of Digital Commerce, STADA Česká republika, a dodává: „Mým osobním záměrem je též interně šířit osvětu o Digital Commerce a o všem, co se za tímto pojmem skrývá. Jedná se o velmi dynamické odvětví, ke kterému se stavíme s otevřenou náručí. Digitální transformace se již řadu let používá jako buzzword a každý z nás si za tímto pojmem může představit řadu věcí. Já za ní v rámci své práce vidím spektrum možností efektivního využívání digitálních technologií na různých úrovních firmy, které nám pomohou nejen dosáhnout našich obchodních cílů, ale zejména dostát našeho poslání: ‚Pečovat o zdraví lidí z pozice důvěryhodného partnera’.”
„Jsme opravdu rádi, že se vedení týmu Digital Commerce ujímá právě Kateřina Janoušková. Svým drivem a hledáním kreativních řešení nejen v online prostoru pomocí nových technologií, online funkcí i jedinečného přístupu, je pro náš tým velkým přínosem. V dnešním světě online obchodování představuje úzké propojení digitálního marketingu s e-commerce naprosto přirozený a logický krok,“ dodává Martin Šlégl, generální ředitel STADA pro Českou republiku.
Kateřina Janoušková vystudovala obor Podniková ekonomika a management na VŠE v Praze a již během studia sbírala pracovní i studijní zkušenosti v různých oborech a zemích. Digitálnímu marketingu propadla na začátku kariéry v digitální agentuře Summit Media. Dále sbírala zkušenosti na straně klienta ve vydavatelské společnosti Multimedia Solution, kde měla na starosti online media. Po období konzultační činnosti a práci na volné noze se vrátila na klientskou stranu a nastoupila do společnosti Walmark / STADA.