Alessandro Pasquale reprezentuje již druhou generaci v čele rodinného podniku. Z jedné stáčírny minerálních vod v Kyselce u Karlových Varů se firma postupně rozrostla na lídra středoevropského trhu nealkoholických nápojů, spojuje prvotřídní minerální a pramenité vody ze střední Evropy i světové nápojové značky. Alessandro převzal vedení společnosti od svého otce v roce 2007 a rozšířil rodinný podnik z ČR do osmi evropských zemí, v nichž vyrábí v 11 závodech a zaměstnává na 3 200 lidí.
Respekt, který si Alessandro Pasquale v Evropě tímto úspěšným a významným růstem získal, potvrdilo i jeho zvolení do čela Evropské asociace výrobců minerálních vod (Natural Mineral Waters Europe) v červnu 2022. Asociace se zaměřuje na ochranu a propagaci přírodních minerálních a pramenitých vod v Evropě. Zároveň klade stále větší důraz na udržitelnost podle principů cirkulární ekonomiky. „Jako prezident NMWE se chci nyní intenzivně věnovat rozvoji celého segmentu i budoucnosti kategorie minerálních vod na evropské úrovni. Právě teď můžeme například pomoci tomu, aby výroba pramenitých a minerálních vod využila jedinečnou šanci stát se skutečně plně cirkulární. Dělba pravomocí uvnitř skupiny Mattoni 1873 je proto logickým a odpovědným krokem,“ říká Alessandro Pasquale.
Od 1. dubna 2023 se generálním ředitelem Mattoni 1873 stává Ondřej Postránský, dosavadní ředitel strategického marketingu Mattoni 1873. Do firmy nastoupil v roce 2002 krátce po absolvování VŠE v Praze, postupně prošel řadou marketingových pozic. V roce 2008 se stal ředitelem marketingu odpovědným za kompletní portfolio značek v ČR a SR. Od roku 2016 ve své dosavadní pozici ředitele strategického marketingu řídil strategii značek Mattoni 1873 na všech trzích, kde skupina působí.
„Těší mne, že se už víc než 20 let mohu osobně podílet na budování a rozvoji skupiny. Moje vize Mattoni 1873 je postavena na lidech, našich spotřebitelích a našich zaměstnancích, a čerpá z jedinečných základů a hodnot, z nichž vychází úspěch Mattoni 1873. Budeme nadále věnovat svou energii porozumění a předvídání potřeb spotřebitelů, abychom je mohli potěšit zdravými a chutnými produkty, perfektními službami a atraktivními značkami. Zároveň pokračujeme v cestě k plné cirkularitě nápojových obalů a udržitelnosti našeho podnikání,“ uvádí Ondřej Postránský.