Vítězové kategorií: Ve třídě Mini přešla trofej vozu Opel z modelu Adam na Karl (3,4 procenta). Pokud jde o malá auta, zůstává Audi A1 (2,9 procenta). V kompaktní třídě zase přebírá nejvyšší příčku třída A od Mercedesu (2,5 procenta), a to od Hyundai i30. Vítězství ve střední třídě se vrací od Opelu Insignia zpět ke třídě C (2,5 procenta). Třída B si upevňuje pozici u dodávkových vozů (1,9 procenta). Celkový vítěz Mercedes GLC (1,5 procenta) je potřetí vítězem mezi vozy SUV.
Pro podrobný přehled vyhodnocuje TÜV SÜD dále svá data z tržních oblastí Bavorska, Bádensko-Württemberska, Saska a Hamburku. Výsledek ve všech kategoriích podle stáří vozu: Sasko má se 16,3 procenta nejnižší podíl závad, následuje Bavorsko s 18,8 procenty a Bádensko-Württembersko s 21 procenty. Na Hamburk připadá nejvyšší podíl závad: V zemi původu TÜV HANSE muselo 27 procent všech vozidel projít servisem kvůli vážným závadám.
TÜV Report každoročně zveřejňuje svaz TÜV a považuje se za jeden z nejdůležitějších nezávislých zdrojů rad pro řidiče a kupce ojetých vozidel. Do TÜV Reportu 2022 jsou zahrnuty všechny výsledky technických kontrol ze všech podniků TÜV v Německu – v současné době téměř 9,6 milionů celkových technických prohlídek (HU) provedených od července 2020 do června 2021. Jako největší poskytovatel technických prohlídek poskytl institut TÜV SÜD téměř 50 procent datových záznamů.