Call centrum budoucnosti
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog z očí do očí jevit jako…
Propuštění pracovníka znamená pro zaměstnavatele i určité riziko spojené s hledáním náhrady. Další…
Testování zaměstnanců na užívání drog se stalo kamenem úrazu pro denverskou leteckou společnost **…
V souvislosti s energetickou krizí v Kalifornii vyvstávají obavy, že obchodní protějšek neprovede…
Uchazeč o pracovní místo má v průběhu přijímacího pohovoru pouze několik sekund na to, aby…
Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových…
Před deseti lety byl podíl ředitelů amerických společností, kteří před svým nástupem nebyli svázáni…
Federální úřad USA pro standardní účetnictví (FASB) začíná brát vážně pravidla nové ekonomiky.…
Ekonomický přínos informačních technologií (IT) pro lidstvo bude možná ještě větší, než byl přínos…
V posledních měsících vzniklo na trhu obrovské množství burz jak vertikálních, tak horizontálních.…
Internet zásadně změnil způsob hledání práce, mnoho uchazečů se však ve světě počítačových sítí…