Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby vést k narušení důvěry a odlivu zákazníků. Pokud jste se v&…

Tři dobré důvody, proč podřízeným nedávat úplnou volnost

Rozvíjet své podřízené a dávat jim prostor pro samostatnou práci a vlastní…

Pět každodenních mentálních cvičení, kterými si můžete trénovat paměť

Zdá se vám, že věci hodně zapomínáte? Že by se vám hodilo si věci lépe…

Jak poznáte, že jste lídr od přírody?

Většina lidí se musí naučit, jak být dobrým vedoucím. Někteří vyvolení…

Jak zvládnout konflikt ve svém týmu pomocí čtyř kroků

Menší či větší konflikty se nevyhýbají žádnému týmu. I pokud váš tým…

Pár jednoduchých věcí, kterými můžete dát podřízeným najevo, že si jich opravdu vážíte

Málokterá věc dovede povzbudit loajalitu a spokojenost pracovníků jako…

Špatné vedení: Proč se jedná o nejčastější důvod, proč zaměstnanci odcházejí

Mezi důvody, kvůli kterým zaměstnanci nejčastěji podávají výpověď, na…

5 tipů, jak podpořit spokojenost na pracovišti

Čím spokojenější zaměstnanci ve vašem týmu budou, tím budou produktivnější,…

Etický leadership: Co to je a proč byste se měli snažit tento princip uplatňovat i vy?

Etický leadership. Termín, se kterým se v anglicky psané odborné…

Lucerna Great Hall - Friedman ,Grand Hall webexpo 2023,Lucerna_Great_Hall

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se…

Několik tipů, jak mohou manažeři zvýšit svoji produktivitu

Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat…

Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým

Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera.…

Umění vyjednávat: Několik tipů pro manažery

Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s …

Výpis 105117 z celkem 6531