Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby vést k narušení důvěry a odlivu zákazníků. Pokud jste se v&…
Rozvíjet své podřízené a dávat jim prostor pro samostatnou práci a vlastní…
Zdá se vám, že věci hodně zapomínáte? Že by se vám hodilo si věci lépe…
Většina lidí se musí naučit, jak být dobrým vedoucím. Někteří vyvolení…
Menší či větší konflikty se nevyhýbají žádnému týmu. I pokud váš tým…
Málokterá věc dovede povzbudit loajalitu a spokojenost pracovníků jako…
Mezi důvody, kvůli kterým zaměstnanci nejčastěji podávají výpověď, na…
Čím spokojenější zaměstnanci ve vašem týmu budou, tím budou produktivnější,…
Etický leadership. Termín, se kterým se v anglicky psané odborné…
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se…
Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat…
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera.…
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s …