Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Staňte se nenahraditelnými

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?

Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém…

4 praktické přístupy, jak vytvořit motivační kontext pro váš tým

Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu,…

Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování

Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „…

Sedm vlastností, které musí mít vedoucí obchodního týmu

Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na…

Jak sestavit úspěšný plán osobního rozvoje

Jestliže manažer dlouhodobě zanedbává osobní rozvoj svých podřízených,…

4 způsoby, jak u podřízených snížit úroveň stresu

Dlouhodobý stres u pracovníků je jedním ze strašáků každého manažera.…

Šest tipů, jak zvýšit svoji produktivitu a dosáhnout svých cílů

Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak…

Soutěžte o volné vstupenky na seminář AGILEAN® aneb agilní optimalizace procesů

O agilním řízení se mluví už 15 let. Existuje mnoho úspěšně realizovaných…

Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (2/2)

Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…

Pět pilířů, na kterých stojí efektivita obchodního týmu

Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré…

Agilita a lean: Nepodléhejte iluzi kontroly aneb Čím se můžeme inspirovat v Le Mans (1/2)

V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy…

Čtyři otázky, které by si každý manažer měl během krize položit

Skutečně dobrý vedoucí se pozná až ve chvílích krize. Krizový management je…

Výpis 729741 z celkem 6533