Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?
Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém…
Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu,…
Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „…
Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na…
Jestliže manažer dlouhodobě zanedbává osobní rozvoj svých podřízených,…
Dlouhodobý stres u pracovníků je jedním ze strašáků každého manažera.…
Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak…
O agilním řízení se mluví už 15 let. Existuje mnoho úspěšně realizovaných…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…
Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy…
Skutečně dobrý vedoucí se pozná až ve chvílích krize. Krizový management je…