V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o zákaznických službách či kvalitě produktů nestačí. Členové…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…
Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často…
Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce,…
Organizace si stále více uvědomují potřebu koordinace informačních…
Jak úspěšné jsou organizace, které se pokouší o velké změny? Mnoho průzkumů…
Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního…
Každý den dostává manažer příležitost ukázat své schopnosti při…
Opatření mající za úkol zlepšit situaci firmy nebudou skutečně fungovat,…