Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a…
Společnost SEI Investments se v článku svěřuje s tím, jaký mají úspěšní…
V současném světě rozeznáváme více skupin vrcholových manažerů. Jedni se…
Devadesátá léta přinesla managementu velké osobnosti, kterým se chce mnohý…
V ideálním světě by osobní styl jedince a jeho kariéra neměly mít nic…
Až donedávna byl ideálním vzorem manažera člověk, který vládl firmě či týmu…
Mnoho výkonných pracovníků se dostává do situace, kdy jsou i přes své…
Manažerská práce je práce o lidech a s lidmi. Jde v ní o personální…
Socioložka Judy Wajcman vydala v roce 1998 ve Velké Británii knihu s názvem…
Mnoho z nás si s příchodem roku 2003 dalo nějaké novoroční předsevzetí.…
Časové plánování je velice důležité. Nejen v obchodní oblasti se lidé…
Na otázku, kdo je to otravný šéf, by snad dovedl svým způsobem odpovědět…
Současné firmy znatelně pociťují zahlcení informacemi. Jedním z důvodů…