Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se chovat. V první řadě je třeba být takříkajíc duchem přítomen a…
Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…
Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…
Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…
Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…
Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a…
Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců.…
Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě…
Podle ankety Gallup Management Journal se dvěma ze tří pracovníků nedostalo…
Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi…
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou…