Každý člověk je jiný, lidé mají různé názory a přístupy a tak se stává, že i v pracovních týmech dochází ke konfliktům mezi jeho členy. Ať už se jedná o jednorázovou…
Osobní značka. Tedy jakási aura okolo vaší osoby. Nebo to, co si lidé jako…
Každodenní interakce s podřízenými je jednou z mnoha povinností každého…
Dobrý lídr vidí příležitosti tam, kde ostatní vidí problémy, a slouží jako…
Přemýšlíte nad tím, jak se stát lepším manažerem? Chcete na sobě pracovat,…
Máte stále nízké sebevědomí, i přestože jste dosáhli jasných a objektivních…
Lídr by měl být svým podřízeným zdrojem inspirace, motivace a pozitivní…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
Team buildingové aktivity mohou plnit nezastupitelnou roli ve stmelování…
Barack Obama byl 44. prezidentem USA. Ze začátku své kampaně byl považován…
Při výběru nového pracovníka do vašeho týmu musíte zvážit celou řadu…
Nejistota, nespokojenost s pracovními podmínkami, interní konflikty,…
Hlavním smyslem team buildingu je sjednotit postupy týmu, dát jeho členům…