Míra naší schopnosti řešit konflikty rozhoduje o tom, jak moc nám druzí lidé budou důvěřovat, jak velký respekt si u nich získáme a jak úspěšnou spolupráci…
Máte za úkol připravit prezentaci. Začněte tedy přemýšlet, co chcete…
Zaměstnavatelé by se měli snažit odkrýt silné stránky a dovednosti svých…
Žádný manažer otevřeně nepřizná, že v jeho týmu nebo firmě není prostor pro…
Při představě navazování obchodních kontaktů na konferencích či dalších…
Patříte k zaměstnancům s největším přínosem pro vaši firmu. Daří se vám…
Myslíte si, že zaměstnanci podvádějí, protože jsou příliš chamtiví a…
Jaké máte pocity, když zaznamenáte počínající konflikt? Stahuje se vám…
Tradiční podoba pracovišť se mění s tím, jak se rozšiřují moderní…
Jak poznáte organizaci, která je dobře navržena? Pozná se to na tom, že v …
Manažer nepotřebuje vznosný název své pozice. Leadership je totiž často k…
Nesnažte se za každou cenu zapadnout, protože díky tomu se budete nakonec…
Když jde o úspěch, neměli byste čekat na něčí dovolení. Dnes jsme víc než…