Správně vytvořený motivační program, který dokáže zaměstnancům projevit uznání nadřízených, by měl zároveň vytvářet i atmosféru kamarádství, sdílených hodnot a pozitivního myšlení. Měl by zaměstnancům umožnit oslavu jejich úspěchů a pěstovat v nich dobrý pocit z toho, kým jsou a pro koho pracují. Vytvoření takového programu v zásadě vyžaduje dvě konkrétní věci:
- Zjistěte, co přesně vaše zaměstnance motivuje. I když si myslíte, že je nejvíce zajímají peníze, může je ve skutečnosti daleko více zajímat například parkování. - Program musí být variabilní. Každý program se po nějaké době stane nudným a je třeba jej změnit nebo upravit (opět po konzultaci se zaměstnanci).
**Datum vydání:** V/2003 Zdroj: chartcourse.com - Stránky amerického konzultanta Gregory P. Smithe věnované vedení, retenci zaměstnanců, budování týmů a řízení zněm. Zobrazit přehled článků ze zdroje chartcourse.com