Již mockrát jste jistě slyšeli o tom, že pokud chcete být produktivnější při práci v kanceláři, neměli byste se nechat rušit okolním děním a naopak byste se měli soustředit vždy jen na jednu vykonávanou věc. To se však snadněji řekne, než udělá. Článek na serveru Inc.com proto přinesl praktické rady, jak si udržet soustředění a produktivitu.
-
Rozvrhujte své úkoly do menších částí, které lze realizovat nejdéle v průběhu několika hodin.
-
Skutečně přestaňte s multitaskingem. Přeskakování mezi různými úkoly nefunguje.
-
Striktně omezte okolní vyrušení. Zavřete dveře, vypněte e-mail nebo dokonce celkový přístup k internetu.
-
Naplánujte si používání e-mailu. Stačí dva nebo tři časové úseky denně.
-
Více používejte telefon. E-mail není nástroj pro delší rozhovory.
-
Sami si určujte svou denní agendu, nenechte si ji určovat děním okolo.
-
Pracujte v šedesátiminutových až devadesátiminutových blocích, mezi nimiž vstanete a projdete se nebo si uděláte přestávku na svačinu.
-kk-