Wilsonová si však neuvědomila, že tím, že převezme tlumočnickou práci na plný úvazek za jiného člověka, nebude se moci věnovat svým manažerským povinnostem. Dnes si uvědomuje, že zanedbala všechno, co zanedbat mohla. Kristine Wilsonová byla pro firmu nepostradatelná v tom smyslu, že se starala o její propagaci na různých seminářích a společenských akcích. V důsledku projektu DuPont se přestala s klienty úplně stýkat a dokonce ignorovala účetní operace, jako vyplácení faktur překladatelům.
Firma byla na dně. Klient, který devět let využíval jejích služeb, přešel ke konkurenci. Následovali jej čtyři další. Když se Wilsonová vrátila do kanceláře, všechno bylo obrazně řečeno vzhůru nohama. Z celé situace se však poučila a zjistila, že některé věci se prostě musí delegovat a že se nedá spoléhat na to, že zákazníci zůstanou firmě za všech okolností věrní.