Podniková shromáždění a schůzky mimo pracoviště mohou být inspirující. Rozhodující ovšem není místo, ale to, jak celou schůzku dobře zorganizujete.
Podnikové shromáždění je dobrou příležitostí k tomu, jak na chvíli zmizet z denní kancelářské rutiny a přitom se bavit a jednat o strategii a stanovování cílů. Pro to, aby byla diskuze na tato témata efektivní, je třeba, aby se všichni cítili dobře a byli uvolnění. Celková atmosféra setkání by měla stimulovat pocity pohodlí a tvořivosti.
Když budete vybírat místo setkání, ujistěte se, že je vhodné pro větší počet lidí a je dost daleko od pracoviště, aby to všichni cítili jako takový výlet. Určete organizační cíl setkání a ujistěte se, že každý z účastníků měl možnost se s tímto cílem seznámit.
Povzbuďte kolegy, aby měli chuť a inspiraci se schůzky zúčastnit. Dopřejte jim na takové schůzce prostor, aby se mohli vyjádřit, nebo jim dokonce přenechejte vedení celého jednoho bodu schůzky.
Nebojte se klidně pozvat nějakého odborníka jako profesionální pomoc, který vám u takové schůzky, zvláště když ji děláte poprvé, může velmi pomoci. Nezaujatě bude provázet diskuzí, povede skupinu a bude z ní nenásilně dostávat řešení.
Na konci schůzky poproste účastníky, aby se vyjádřili k tomu, jak se jim v prostředí jednalo, co je lepší nebo horší na rozdíl od kancelářského prostředí. Při plánování další schůzky se vám bude tato odezva hodit.
-pk-