Víte, co si o vašem motivačním programu myslí zaměstnanci?

Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi komunikují každý týden. Dvě třetiny pracovníků, kteří odpovídali v průzkumu Maritz, věří, že díky motivačním programům by opouštěli svého zaměstnavatele méně pravděpodobně a že je tyto programy motivují k vyšší produktivitě. Bohužel je více než polovina z nich nespokojena se současným programem své společnosti. Podle průzkumu může nedostatek pravidelné komunikace způsobit dramatický pokles spokojenosti účastníků programu. Za dvě největší chyby respondenti považují komunikování o pokynech k programu pouze na jeho začátku a nabízení zpráv o pokroku pouze na jeho konci.

Pravidelná a efektivní komunikace motivačního programu je důležitá pro udržení soustředění zaměstnanců na jejich cíle a pro jejich znovuzapojování do programu. Ti účastníci, kteří obdrželi každý týden informace o programu, s ním byli velmi spokojeni. A 61 % těchto spokojených zaměstnanců bylo rádo, když jim program týdně nabídl zprávu o jejich pokroku směrem k dosažení osobních cílů. Podle průzkumu dávají tři čtvrtiny zaměstnanců přednost tomu, když si mohou cenu vybrat z katalogu, před předem stanoveným oceněním.

-ba-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine