Manažer musí vědět, jak se správně oblékat. Nemůže v práci svým zevnějškem jednoduše působit jako údržbář, který je sice oblečen pohodlně, ale nečiší z něho žádné charisma ani respekt. Manažeři si tak stále častěji najímají image konzultanty. Ti jim radí nejen, jaké oblečení zvolit, doporučují jim i účesy, brýle apod. Článek důležitost těchto rádců demonstruje na příběhu manažera chemičky, který si najal konzultantku, nechal se ostříhat, zakoupil si značkové oblečení a doplňky a po půl roce se stal vedoucím svého oddělení.
Svůj profesionální styl si každý musí budovat od začátku. Znamená to v první řadě naplnění šatníku oblečením, které je možné vkusně kombinovat. Dalším krokem je pak vytváření individuálního stylu za pomoci zakoupených oděvů a doplňků. Manažeři by podle odborníků měli mít šatníky skutečně velké. Pokud jde o barvy jejich oblečení, ty by měly jednoznačně budit respekt a důvěru, a tudíž by měly být spíše tmavší. Muži mohou tmavé obleky vkusně kombinovat se světlými košilemi. I ženy manažerky by měly nosit spíše tmavé oblečení v kombinaci například s výraznými šperky. U doplňků však stále platí staré dobré rčení, že méně je více.
**Datum vydání:** I/2003 Article source Career Journal Asia - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru v Asii Read more articles from Career Journal Asia