Tři novoroční otázky pro (ne)úspěšné manažery

Začátek roku je dobou bilancování a vytyčování nových cílů. Zamysleme se proto nad tím, co odlišuje dobré a silné manažery od špatných.

Ti dobří si umějí dávat jasné a měřitelné cíle pro sebe i pro svou organizaci. Zajímá je zpětná vazba od ostatních zúčastněných stran. Komunikují a jednají uváženě, pak jsou však rozhodní. Ukazují integritu a díky tomu je lidé následují. Zdravě věří sami sobě. Jsou vzdělaní, ale neustále pokračují ve vzdělávání. Špatní naopak o cílech dostatečně neuvažují. Nedokáží plně využít potenciálu lidí kolem sebe. Neumějí naslouchat a chybí jim energie ke zkoušení nových věcí.


Ve světle těchto charakteristik si zkuste do nového roku položit následující otázky:


- Kdybyste měli vybrat jednu věc, která pomůže vaší firmě, co by to bylo a jak byste to udělali?

-  Kdybyste měli vybrat jednu věc, která zlepší vaši osobní výkonnost, co by to bylo a jak byste to udělali?

- Čemu se vyhýbáte v souvislosti se svou osobní či firemní výkonností a jak to chcete letos překonat?


-kk-

Article source Harvard Business Review - flagship magazine of Harvard Business School
Read more articles from Harvard Business Review