Tipy, jak navýšit produktivitu svého týmu

Potýká se váš tým s poklesem produktivity? Chcete, aby vykazoval lepší výsledky, pracoval efektivněji a celkově navýšil svoji produktivitu. Zkuste následující metody, které vám mohou pomoci využít lépe potenciálu vašeho týmu.

Ilustrační snímek

Tyto tipy uveřejnil server ProjectTimes.com.

Nastavte jasné cíle

Častou chybou u neproduktivních týmu je, že jeho členové vlastně neví, co přesně se po nich chce, jaké jsou nastavené cíle a co jsou priority, na které by se měli upínat. Nastavte svému týmu jasné cíle, předejte mu jasnou společnou vizi a pomozte mu vypracovat plán, jak se těchto cílů dopracovat.

Promluvte si s jednotlivými pracovníky

Zjistěte, jestli nejsou v rámci vašeho týmu ukryté nějaké problémy, o kterých nevíte. Může se například jednat o nespokojenost s vedením firmy, o šikanu, o nejistotu co se týče výhledů týmu nebo společnosti a podobně. Promluvte si s jednotlivými pracovníky a zjistěte, zda se něco neskrývá pod povrchem.

Sami jděte týmu příkladem

Pokud něco po svém týmu chcete, nesmíte mu to jenom říkat a nařizovat. Musíte jít sami příkladem. Vždy dodržujte to, co chcete po svém týmu, a ukažte vašim podřízeným, že jste právoplatnou součástí skupiny.

Podporujte přesnější a zacílené plánování aktivit

Pomozte svému týmu lépe plánovat. Pokles produktivity je často spojený s nedostatečným nebo nepřesným plánováním. Naučte své podřízené, aby si plánovali aktivity na každý den a aby se naučili soustředit se na skutečně prioritní úkoly.

Udělejte si audit procesů v rámci vašeho týmu

Zjistěte, jak je na tom váš tým z hlediska komunikace, projektového řízení a celkové organizace, a případně zaveďte změny, které tento stav dlouhodobě zlepší.



-mm-

Zdroj: Project Times - americký server a komunita z oblasti projektového řízení
Zobrazit přehled článků ze zdroje Project Times