Ředitel společnosti nechce podporovat své manažery výcvikem, řídí věci jako poddané a nezamýšlí jakékoli svěření moci nebo její části do rukou svých zaměstnanců. Pokud tedy náš kolega nedokáže změnit jeho styl řízení, může si napříště ušetřit vyděšení jedině tak, že si bude pamatovat, že většina obecenstva se dá rozdělit na *dva typy lidí*. První typ je analytický, nejprve vyslechne fakta a poté se rozhodne. Většina dobrých vědců a systémových designérů bývá analytický typ.
Druhým typem jsou lidé, kteří si nejprve utvoří názor na věc a psychicky filtrují fakta tak, aby podpořila jejich předjaté rozhodnutí. Myslí si přitom, že jsou objektivní, a proto nikdy nepomůže obvinit je ze zaujatosti. Jejich rozhodnutí jsou založená na emocích nebo vlastních zájmech a pevně věří, že jsou fér a jednají racionálně. Jediný způsob, jak vyhrát nad dotyčným ředitelem, je jít za ním, pochopit jeho námitky a odstranit je, a navíc se vyhnout kompromisům. -ba- Zdroj: InformationWeek - portál předního amerického magazínu InformationWeek věnovaný moderním technologiím a byznysu Zobrazit přehled článků ze zdroje InformationWeek