Někteří designéři se proto pokusili propojit reálné a virtuální technologie, doslova „cihly a bajty“. Příkladem může být **Swisshouse** – výukové středisko nové generace, které by mělo vyrůst v Bostonu. **Swisshouse** respektuje dynamické propojení mezi reálným studiem a výukou s podporou technologií, stranou nezůstává ani potřebná diskuse a vytváření komunit. Článek uvádí několik případových studií této architektury.
Jak již bylo řečeno, **Swisshouse** je konstrukcí, která v sobě kombinuje reálné i virtuální prvky. Primárně je určena pro komunikaci a výměnu informací a znalostí mezi dvěma různými zeměmi. Naprogramování, návrh a podstata **Swisshouse** se skládá z následujících prvků: * Zabudovaná informační zařízení. Do architektury i nábytku jsou zabudována informační zařízení, která slouží k propojení s virtuálním světem a sama o sobě definují pracovní prostor. Zařízení slouží k podpoře sociálních vztahů a spolupráce. * Fyzická budova je koncipována jako prostorové rozhraní s virtuální komunitou. Díky tomu bylo dosaženo dokonalého propojení. * Veřejný a soukromý prostor má své hranice, které jsou jasně definovány, jak v reálném prostředí, tak i na webu. * Návrh počítá se všemi smysly člověka. Součástí budovy je kuchyňka, kde si lidé mohou vyměňovat znalosti i o přestávce na kávu. Zdroj: Linezine.com - elektronický čtvrtletník zaměřený na aspekty vzdělávání v podmínkách nové ekonomiky Zobrazit přehled článků ze zdroje Linezine.com