- Soustřeďujte se jen na to, co je opravdu důležité. Úkoly, které lze odložit na leden, odložte. - Proveďte poslední fiskální „úpravy“ za účelem splnění očekávání podílníků nebo snížení daňového základu. - Plánujte rozpočet na příští rok. Pokud již máte plán hotový, znovu jej projděte. - Myslete na pozitivní věci. Zhodnoťte, čeho dobrého jste v uplynulém roce dosáhli. - Oceňte klíčové zaměstnance. Úspěchy, za které je odměníte by měly jasně určovat směr jejich úsilí v následujícím roce. - Poděkujte všem za jejich úsilí. V závislosti na vašem postavení a rozpočtu pak můžete rozeslat písemná poděkování, rozdat drobné dárky nebo uspořádat večírek. Zdroj: About Management - část amerického portálu About.com věnovaná managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje About Management