Prvních 30 minut ráno nastaví prodejci atmosféru celého pracovního dne. Avšak mnoho z nás se dostává v první půlhodince do pracovní rutiny, připravuje si kávu, kontroluje internet a baví se s kolegy.
Článek nechce radit, že si nemáte vařit kávu, ale spíše mluvit o výhodách, proč je lepší odsunout to na později. Jeden ze způsobů, který odlišuje výkonné prodejce od ostatních, je právě využití prvních 30 minut.
Proto musíte určit charakter dne hned po ránu. Pro prodejce to znamená udělat minimálně 3 obchodní telefonáty po ránu. Když začínáte pracovat brzo, nevadí, alespoň druhá strana uvidí (byť na záznamníku), že skutečně pracujete tvrdě a myslíte to se vzájemným vztahem vážně. Zároveň nevadí, když se telefonát protáhne déle.
Nejčastější ztrátou času je, když se příliš dlouho připravujete na první telefonát. Během doby, kdy se normální lidé připravují, ti nejlepší provedou minimálně tři telefonáty. Taktéž lze využít čas po návratu z oběda. Je to rozhodně lepší než na konci dne zjistit, co jste nestihli. Na konci dne si pak připravte seznam tří osob na ranní telefonát. Nesmíte spadnout do pasti, že si jména připravíte až ráno. Když si na to navyknete, tak zjistíte, jak jste neproduktivně využívali svůj čas.
-jh-