Člověk může na první pohled působit důvěryhodně a příjemně, stačí však jen pár vteřin hovoru a původní dojem se může změnit. Při důležitých schůzkách proto mějte a paměti, že se počítá každý detail. Vyhýbejte se především tomuto destruktivnímu chování:
- opakované přerušování,
- převaha při konverzaci,
- špatný oční kontakt,
- přílišná fyzická blízkost, pronikání do osobní zóny druhého,
- přijímání hovoru na mobilní telefon, případně ignorování zvonění mobilního telefonu,
- žvýkání čehokoli (pokud nejste na obědě),
- pozdní příchod,
- sáhodlouhá řeč,
- riskantní humor,
- zmačkané šaty,
- častý pohled na hodinky,
- neposlouchání, neregistrování klíčových bodů hovoru,
- nevhodné chování u stolu,
- vychvalování vlastní osoby,
- znuděný pohled či hlas,
- stížnosti na cokoliv,
- rušivé zvuky, například klepání do stolu,
- nutnost přemístit notebook nebo kufřík,
- nefungující PowerPoint,
- kancelář plná nepořádku.
-kk-