Předcházejte ztrátám času

Obvykle se lidé nepřipravují na vyplnění prostojů a čekání například v restauraci, při pozdním zahájení jednání atp. Stresují vás, protože víte, že jsou ztrátou cenného času.

- Vyhněte se rušení jednání na poslední chvíli a chtějte znovupotvrzení akce jeden pracovní den před jejím konáním.

- Ujasněte si účel vaší účasti na jednání. Zkuste navrhnout možnost telekonference a řešit veškeré diskuze pokud možno telefonicky.

- Předvídejte prostoje. Když už musíte čekat, snažte se využít tento čas pro sebe. Mějte s sebou noviny nebo si stáhněte do iPodu informace, které byste si rádi přečetli. Můžete aktualizovat telefonní seznam přidáváním kontaktů z historie hovorů a vymazat nepotřebné záznamy.

-av-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine