Pěti kroky k lepší organizovanosti vašeho týmu

Úspěch týmu vždy podmíněn systematičností, týmovým duchem, vysokou pracovní morálkou členů týmu a disciplínou všech pracovníků ve skupině. Dobré organizovanosti týmu nelze dosáhnout přes noc - vždy se jedná o výsledek dlouhodobé práce. Dnes se podíváme na pět kroků, které vám pomohou v krátkém časovém horizontu vylepšit pracovní disciplínu vašeho týmu i jeho celkovou organizovanost a efektivitu.

Ilustrační snímek

Pevně dané cíle

Podle Forbesu je v prvé řadě nutné, abyste vašemu týmu určili a dostatečně vysvětlili jasné a exaktně definované cíle. Následně postupujte systematicky a dané dlouhodobé cíle rozdělte do menších mezistupňů, který poté jako tým budete plnit jeden po druhém.

Včas odhalené problémy

Problémy, zpomalení a odchylky od týmového plánu detekujte včas a ihned je řešte. Nenechte je rozvinout se do větších komplikací.

Denní plány

Motivujte zaměstnance k tomu, aby si psali na každý den pracovní plán. Porovnávejte denní pracovní plány jednotlivých pracovníků mezi sebou tak, aby všichni měli přehled, co dělají ostatní členové týmu.

Týdenní schůze s celým týmem

Udržujte týmového ducha a integritu skupiny pomocí týmových setkání. Iniciujte pravidelná setkání každý týden, kde si váš tým navzájem bude reportovat o průběhu plnění plánu.

Stop prokrastinaci

Prokrastinace je jedním z moderních neduhů a zároveň velkým nepřítelem pracovní disciplíny. Nenechte prokrastinaci, aby omezovala potenciál vašeho týmu. Pokud víte, že váš tým má s prokrastinací problém, věnujte jejímu odbourání zvýšenou pozornost.

 

-mm-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com