Přiznejte vlastní chybu
V prvé řadě podle LeadershipNow.com platí, že autentický manažer (nebo jakýkoliv jiný člověk) musí umět přiznat vlastní chybu. Nepředstírejte, že jste neomylní.
Nepředstírejte, že víte vše nejlépe
Autentický vedoucí nemá problém přiznat, že něco neví nebo že někdo jiný umí něco lépe. Pokud se snažíte za každou cenu vypadat jako někdo, kdo umí vše nejlépe, působíte nejen neautenticky, ale jako že máte nízké sebevědomí.
Buďte transparentní ve své komunikaci směrem k podřízeným
Při komunikaci s podřízenými, ať už se jedná o předávání informací od vedení firmy nebo o běžnou, každodenní agendu, musíte být vždy maximálně transparentní a otevření a nesmíte mluvit vágně nebo používat zavádějící, politický styl komunikace.
Soustřeďte se na své silné stránky
Člověk působí nejvíce autenticky, když dělá něco, co ho baví a nemusí nic předstírat. Proto byste se měli soustředit na své silné stránky, snažit se je maximálně rozvíjet a využívat ve své každodenní práci.
Sami dělejte to, co požadujete po členech svého týmu
Nic nenaruší důvěru mezi manažerem a jeho podřízenými, jako situace, kdy manažer něco nakazuje pracovníkům, ale sám svá pravidla nedodržuje. Jděte ostatním vždy příkladem a nesnažte se nijak obcházet vlastní pravidla nebo přikázání ze strany vyššího managementu.
-mm-