Tyto tipy přinesl Forbes.
Jasně definujte hodnoty a priority svého týmu
V prvé řadě je nutné vyjasnit si sami pro sebe, koho vlastně hledáte a jaké jsou klíčové hodnoty a priority vašeho týmu. Teprve až když si tuto otázku vyjasníte, komunikujte ji v inzerátu a v interakci s kandidáty.
Nesnažte se přikrášlovat situaci ve firmě ani v týmu
Snažit se přikrášlovat danou pozici nemá žádný smysl. Pokud totiž „prodáte“ dotyčnému kandidátovi něco, co není tak růžové, jak to popisujete, dojde u něj pouze k rozčarování a dost možná k brzkému odchodu.
Při výběru kandidáta se soustřeďte i na jeho osobnost
Nepodceňujte důležitost osobnosti daného člověka. Je nutné, aby se kandidát do týmu lidsky hodil.
Popište pět hlavních úkolů člověka na dané pozici
Dobrým způsobem, jak kandidáta s otevřenou pozicí seznámit, je definovat pět nejklíčovějších úkolů, které dotyčný člověk vykonává. A tyto úkoly pak kandidátům do detailu popsat.
Dejte prostor se vyjádřit i ostatním členům týmu
Nejlepší způsob, jak zajistit, že se bude kandidát do týmu skutečně hodit, je dát možnost i ostatním členům stávajícího týmu se ke kandidátům vyjádřit a pomoci vám rozhodnout se, který je ten pravý.
-mm-