Ovládání umělé inteligence
Jak uvádí Forbes, AI (tedy umělá inteligence) byla i v roce 2024 na ohromném vzestupu. A začíná vstupovat do výkonu práce v prakticky všech profesích. Jakožto manažeři ji musíte znát, musíte chápat její využití, musíte ji umět ovládat a využívat.
Schopnost empatie
Empatie, tedy schopnost vcítit se do ostatních lidí, je nutnou dovedností každého úspěšného manažera. Není tedy rozhodně nic proti ničemu, když se budete snažit v této oblasti v roce 2025 zlepšit.
Dávání zpětné vazby
Zpětná vazba je alfou a omegou úspěšného vedení lidí. A mladší generace, která aktuálně masivně nastupuje na trh práce, považuje konstruktivní zpětnou vazbu za extrémně důležitou. Naučte se zpětnou vazbu dávat pravidelně, efektivně a personalizovaně.
Change management
O managementu změny se mluví často jako o „change managementu“. Sestává z principů, teorie a praxe zaměřené na to, jak uvést jakoukoliv změnu na individuální, týmové i celofiremní úrovni. A vzhledem k tomu, v jak dynamické době se nacházíme, dá se očekávat, že management změny bude důležitou schopností i v roce 2025.
Komunikační dovednosti
Vedení lidí je primárně o mezilidské komunikaci. Vyšperkujte své komunikační schopnosti, naučte se efektivně komunikovat se všemi typy lidí a staňte se tak lepšími manažery.
-mm-